On-line objednávka » Webinář - Diagnostika matematických schopností a dovedností, varianta pro školská poradenská zařízení s rozšířeným rozborem  psychometrických vlastností  testu (on-line)
                                                        
                                                    
                                                        Informace o kurzu
                                                        
Akreditace č.j.: MŠMT-21237/2021-1-739 
 
 Cílovou skupinu tvoří pedagogičtí pracovníci školských poradenských zařízení (speciální pedagogové, psychologové) 
 Obsahem semináře je seznámení a zaškolení ke standardizovanému diagnostickému nástroji „Diagnostika matematických schopností a dovedností, varianta pro pedagogy škol a školní poradenská pracoviště“. 
 Účastníci budou seznámeni s jednotlivými subtesty zaměřenými na posouzení úrovně matematických schopností a dovedností v oblasti numerace, základních číselných operací, aplikace číselných operací. Budou zacvičeni v administraci a vyhodnocení jednotlivých subtestů, v interpretaci výsledků. Bude nastíněna možnost intervence, podpůrných opatření na podkladě zjištěných dat. 
 
 Cílem je vyškolit pedagogické pracovníky (speciální pedagogy, psychology) školských poradenských zařízení v administraci a interpretaci výsledků vyšetření standardizovaným nástrojem „Diagnostika matematických schopností a dovedností, varianta pro školská poradenská zařízení“. Diagnostická baterie je určena pro žáky 1.- 4. ročníků ZŠ. Diagnostický nástroj byl standardizován v letech 2012-15 v PPP Brno v rámci projektu „Diagnosticko-intervenční nástroje jako prevence školní neúspěšnosti a podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami“ ve dvou variantách, jedna z nich je určena přímo pro pedagogické pracovníky školských poradenských zařízení. Předkládaný materiál je určen k diagnostice jedinců, kteří při vzdělávání vykazují potíže při nabývání výše uvedených dovedností. Diagnostika a z ní vyplývající zjištění vývojové úrovně dítěte v jednotlivých oblastech je zde chápána jako podklad pro stanovení diagnózy specifických poruch učení (zde dyskalkulie) a současně jako výchozí bod stimulace, reedukace, tvoří východisko pro stanovení vyrovnávacích opatření. 
 Kurz pro práci s  diagnostickým nástrojem pro školská poradenská zařízení je předkládán ve dvou verzích. Kurz pro práci s  diagnostickým nástrojem pro školská poradenská zařízení je předkládán ve dvou verzích - s rozšířeným rozborem psychometrických vlastností testu, druhá verze pouze se základním komentářem psychometrických dat 
 
 Hodinová dotace webináře je 8 vyučovacích hodin 
 Kurz bude probíhat on-line, jako webinář. K připojení je využívána platforma Microsoft Teams.  
 
 Poplatek na 1 účastníka 1649,- 
 
 Platba: je možná pouze fakturou (nelze platit v hotovosti). Faktura přijde po zahájení kurzu e-mailem na elektronickou adresu, kterou jste v přihlášce uvedli pro zaslání faktury.  Do přihlášky uveďte přesnou adresu plátce. Pokud je plátcem zaměstnavatel, uveďte krom přesného znění fakturační adresy i IČ. 
 Pokud jste samoplátce, IČ neuvádíte, do kolonky fakturační adresa uvedete adresu svého bydliště; po obdržení faktury proveďte platbu převodem z účtu.
V případě doplňujících informací a přihlášek o kurzu pište na email kurzy@pppbrno.cz
Ohledně faktur pište na hana.souckova@pppbrno.cz
Zvolte termín kurzu
| « Říjen 2025»
                                                                Aktuální měsíc | Pondělí | Úterý | Středa | Čtvrtek | Pátek | Sobota | Neděle | 
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 2 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 3 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 4 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 5 V tento den neprobíhá žádný kurz. | ||
| 6 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 7 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 8 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 9 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 10 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 11 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 12 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 
| 13 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 14 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 15 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 16 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 17 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 18 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 19 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 
| 20 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 21 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 22 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 23 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 24 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 25 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 26 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 
| 27 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 28 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 29 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 30 V tento den neprobíhá žádný kurz. | 31 V tento den neprobíhá žádný kurz. | ||